One Of Them Is The Best TF In The World - Best of LoL Streams #1113

  Приказа 323,824

Synapse

Пре 10 дана

GrossGore & Dopa, who is the best TF in the world?
Business inquires/send your plays: synapse744@gmail.com (ONLY twitch and outplayed clip links)
► Previous episode: rspost.info/first/24CzqXyTh2O2drM/video.html
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Follow me on social media:
≧◠ᴥ◠≦✊ Twitter!: Synapse144
Patreon: www.patreon.com/user?u=4217029
Discord: discord.gg/ZpCuZRa
► Credits:
Riot Games: www.twitch.tv/riotgames
Drututt: www.twitch.tv/drututt
Midbeast: www.twitch.tv/midbeast
Tobias Fate: www.twitch.tv/tobiasfate
Bobqin: www.twitch.tv/bobqinxd
GrossGore: www.twitch.tv/grossie_gore
Dopa: www.twitch.tv/dopa24
Nemesis: www.twitch.tv/lol_nemesis
AdrianRiven: www.twitch.tv/1adrianaries1
SRO: www.twitch.tv/solorenektononly
Jankos: www.twitch.tv/jankos
Fogged: www.twitch.tv/foggedftw2
Cookie: www.twitch.tv/cookielolxx
Chimp: www.twitch.tv/chimp
Elite500: www.twitch.tv/Elite500
TF Blade: www.twitch.tv/tfblade
TheBausffs: www.twitch.tv/thebausffs
22drift: www.twitch.tv/22drift
Alicopter: www.twitch.tv/alicopter
Banwib: www.twitch.tv/banwib
Fairygirl: www.twitch.tv/fairygirl
Lolb1n0: www.twitch.tv/lolb1n0
R1kusakura: www.twitch.tv/r1kusakura
RTO: www.twitch.tv/rto_lol
Simplegatekeeper: www.twitch.tv/simplegatekeeper
Yamatosdeath1: www.twitch.tv/yamatosdeath1

0:00 GrossGore & Dopa
1:52 Midbeast
2:07 Jankos
2:28 TheBausffs
2:56 Drututt
3:10 TF Blade
3:27 Yamatosdeath
3:45 Nemesis
3:57 AdrianRiven
4:07 SRO
4:37 22Drift
4:56 TheBausffs
5:14 Banwib
5:26 Fairygirl
5:51 Bobqin
5:55 TheBausffs
6:18 Elite500
6:31 RTO
6:54 Lolb1n0
7:02 Simplegatekeeper
7:15 Cookie
7:30 Chimp
7:47 TF Blade
8:08 R1kusakura
8:23 Midbeast
8:36 Fogged
8:47 Alicopter
9:17 Cookie
9:45 GrossGore


Intro by Angrydonat: angrydonat.deviantart.com/art...
Outro song: Battletoads by Tiero
♥Thanks for watching!♥

Коментара
Anduin drip
Anduin drip Пре 9 дана
If there was a Dopa vs GrossGore 1v1, we all know it would be BRUV KEK😎 SUPER EASY🤙 NICE TUTORIAL 😂
Mrki & Plavac
Mrki & Plavac Пре 8 дана
Hey what about Tobias Fate
Adrian Garcia JANY
Adrian Garcia JANY Пре 9 дана
@Iron nunu abuser let me just copy and paste that 40 times
Yordan 00
Yordan 00 Пре 9 дана
Hah! Haha hahaha?
Anduin drip
Anduin drip Пре 9 дана
@Iron nunu abuser Thank you good sir
Iron nunu abuser
Iron nunu abuser Пре 9 дана
━━━━-╮ ╰┃ ┣▇━▇  ┃ ┃  ╰━▅╮  ╰┳╯ ╰━━┳╯B R U V   ╰╮ ┳━━╯ K E K  ▕▔▋ ╰╮╭━╮ ╱▔╲▋╰━┻┻╮╲╱▔▔▔╲ ▏  ▔▔▔▔▔▔▔  O O┃ ╲╱▔╲▂▂▂▂╱▔╲▂▂▂╱  ▏╳▕▇▇▕ ▏╳▕▇▇▕  ╲▂╱╲▂╱ ╲▂╱╲▂
Henti Kirby
Henti Kirby Пре 3 дана
3:07 was hilarious.
Xkallari
Xkallari Пре 3 дана
9:42 OK dude I'm faker Seraphine: ok
H.mutawa
H.mutawa Пре 5 дана
lmfao the last clip
F L R S H
F L R S H Пре 5 дана
Imagine comparing grossgore to Dopa bro hahahahahah that's insane
InfluxQ
InfluxQ Пре 5 дана
So you think Dopa could do that?
IlToto _
IlToto _ Пре 5 дана
5:35 how is this shit worth a Synapse video?
IlToto _
IlToto _ Пре 2 дана
@Anonymouse V2 true man, true
Anonymouse V2
Anonymouse V2 Пре 3 дана
Because people shitting out skillshots randomly with 0 thought and getting lucky is aparently noteworthy. Same with thing with the bard and fogged highlight.
Joy vera palma
Joy vera palma Пре 5 дана
The day dopa says “name me a better tf than me” I’m gonna retire from league
Tiến Nguyễn
Tiến Nguyễn Пре 5 дана
what is " bruv keck " mean guys ?
gg uninstall
gg uninstall Пре 6 дана
why is gross goar living in the kitchen
Schokodrache
Schokodrache Пре 6 дана
How would you describe your private Parts? Me: 5:08
Yunuiaa
Yunuiaa Пре 6 дана
did you think dopa can do that?
PAPOUS PIPERAKOS
PAPOUS PIPERAKOS Пре 6 дана
Why dopa wearing same clothes over and over again
mohammad hijazi
mohammad hijazi Пре 6 дана
gross goir is the best
mohammad hijazi
mohammad hijazi Пре 6 дана
bruv kekw
Kavai Animu
Kavai Animu Пре 6 дана
You should do a video with grossgore's best ever plays and dopa's worst ever plays. Compare them. And say one of them is the best tf in the world
Seinaru Jace
Seinaru Jace Пре 6 дана
"Sht, gago nakita mo?" Is that Filipino or is it just me haha
German Tapia
German Tapia Пре 6 дана
8:40 when you try to catch a chicken
qwe qqqw
qwe qqqw Пре 7 дана
8:02 I feel like a month already passed since this graph bug but i guess its Riot so...
Jakub Olszewski
Jakub Olszewski Пре 7 дана
6:30 he missplayed af that was not good XD
Empire Gaming TV
Empire Gaming TV Пре 7 дана
5:14 the good side of PH server
Taylor Holden
Taylor Holden Пре 7 дана
I feel like you did Ali dirty in this. He's actually had so many amazing plays that are challenger level.
Lucas Ramalho
Lucas Ramalho Пре 7 дана
Who is grossgore next to tinows
Keepo420
Keepo420 Пре 7 дана
@9:35 your seraph is faker not you on that play lol
Vhansue
Vhansue Пре 7 дана
5:19 gragas is a filipino shahahhahs
ShinobiCP
ShinobiCP Пре 7 дана
4:10 played really poorly tbh, lucky he is 3 levels up
drunkolxea
drunkolxea Пре 7 дана
fogged looks more and more like mcjuggernuggets, and now i cant unsee it
Fluxdeluxe 135
Fluxdeluxe 135 Пре 8 дана
I saw the jankos clip live, was sick fr!!
Marv
Marv Пре 8 дана
Rare yamato clip Lets go!
Ian Daniel Castor
Ian Daniel Castor Пре 8 дана
5:21 gago nakita mo? Ahhh a pinoy in Synapse
LoxSlash
LoxSlash Пре 8 дана
Didnt apdo retire or something?
Supremeplant
Supremeplant Пре 8 дана
4:01 TO THE MOON
Executor Artaris
Executor Artaris Пре 8 дана
3:07 Drututt is slowly but steadily losing it's mind day by day
Oskar Andersen
Oskar Andersen Пре 8 дана
what he maybe didnt realize is that he flashed qiyanas engage and ult
Kavro
Kavro Пре 8 дана
WHY IS THE BAUFFS HERE FOR A DOUBLE KIULK20-39J6M1
Black Rose 123
Black Rose 123 Пре 8 дана
Still stealing vids...
Lvl 1 Glaceon
Lvl 1 Glaceon Пре 8 дана
Every Grossie clip is blessed
Not Loadinq
Not Loadinq Пре 8 дана
I love ur videos but your Gross gore clips arent funny ...
Khalkotauroio
Khalkotauroio Пре 8 дана
RTO looks like a crack addict now
Kami -Sama
Kami -Sama Пре 8 дана
The best between those two? Of course it's Tobias Fate!
セイバー
セイバー Пре 8 дана
2:03 Nid ping him for danger, still spend his mobile spell, not backing the other way and die like an idiot lmao
ActualChaika L9
ActualChaika L9 Пре 8 дана
7:02 bard irl
RedZe
RedZe Пре 8 дана
Every1 knows the best tf is Tobias Fate
Shy Slime
Shy Slime Пре 8 дана
1:30 Sylas name means "you're the worst" in swedish
Man LeFab
Man LeFab Пре 8 дана
Dopa is way better
Enas Allos tou EidouS M.C
Enas Allos tou EidouS M.C Пре 8 дана
Got to admit .... Dopa look more like a pro player ...but I learned tf thru grossie
Kurai Sensei
Kurai Sensei Пре 8 дана
6:25 When we go to another lockdown
Li m Sing Yiu
Li m Sing Yiu Пре 8 дана
1:44 THT IS THE 1ST TIME I've seen Dopa uses his flash aggressively wtf!?!?!?!?
Felipe Calaça Rodrigues
Felipe Calaça Rodrigues Пре 8 дана
The bausffs , terrible player , fucking troll
qramzij
qramzij Пре 8 дана
5:21 Dubstep ignite
Alex Ree
Alex Ree Пре 8 дана
best commentary I've ever heard 1:24
Hunor Király
Hunor Király Пре 8 дана
I've literallí never seen midbeast make a good play in my life
estapia
estapia Пре 8 дана
7:25 only time cookie didnt say O K
Anton Graff
Anton Graff Пре 8 дана
Omg 🌲hp
Miichan shi
Miichan shi Пре 8 дана
isn't just me or I don't like RTO content at all
Marci
Marci Пре 8 дана
the listening comprehension isnt that hard the listening comprehension: 5:52
BaDooBiDoo TFT
BaDooBiDoo TFT Пре 8 дана
SRO, how was that music of macklemore going again ? 4:14
David Aleksidze
David Aleksidze Пре 8 дана
O no ADC so weak flash into 3 people as Vayne :)))
GHMboi
GHMboi Пре 8 дана
3:08 my crush when I ask her yes or maybe she would go out with me..
David Aleksidze
David Aleksidze Пре 8 дана
What the fuck, 10-1 Gragas does damage, nerf Riot pls XDDD and buff adc & riven
Myden
Myden Пре 8 дана
3:39 he loses hp before he even does anything wot
Diego Joaquin
Diego Joaquin Пре 8 дана
midbeast : all part of the plan baby literally 1 second later 4 enemies gang him up 😂😂
Keyboard Truth
Keyboard Truth Пре 8 дана
I think you should make another channel special for Gross Gore
Morty.EXE
Morty.EXE Пре 8 дана
Gross Gore's donations are always as entertaining as him
jamesgames190
jamesgames190 Пре 8 дана
7:32 7 year old me after watching Dragonball thinking I can go super Saiyan
CheckTheBush420
CheckTheBush420 Пре 8 дана
5:22 Filipino?
CrashLife22
CrashLife22 Пре 8 дана
I really want a 1v1 dopa vs gross gore
Shishio Makoto
Shishio Makoto Пре 8 дана
For Fox Sake
psycho sss
psycho sss Пре 8 дана
Yeah Nemesis
L1ghTx
L1ghTx Пре 8 дана
Gross Gore owns 50% of this channel now. Smart investor.
bahaa ahmed
bahaa ahmed Пре 8 дана
this is brand players for sure u give them riot easy games f u riot
Prince of Junes
Prince of Junes Пре 8 дана
7:11 THIS MAN JUST CLICKED HIS RECALL WTF
Spook Skellington
Spook Skellington Пре 8 дана
6:48 Live recorded audio of a Brand main throwing R into a teamfight
Piotr
Piotr Пре 8 дана
Me: Playing Mario Bros Mario: 2:18
long văn
long văn Пре 8 дана
no
Ginshuto
Ginshuto Пре 8 дана
Every Chimp clip is R W R
Khoi Vo
Khoi Vo Пре 8 дана
Meanwhile, Dopa is sitting at home and minding his bussiness: "the f drama did Synapse drag me into?"
maximilian musterman
maximilian musterman Пре 8 дана
7:08 looks as if he's picking his nose with a technique he mastered just for streaming.
BestDongerKR
BestDongerKR Пре 8 дана
Ali “NAME A BETTA TF DEN ME” larrsen
Swag Bro
Swag Bro Пре 8 дана
Can WE Stop watching gross gore, He ist neither funny nor entertaining imo
Internet Savage
Internet Savage Пре 8 дана
champions in season 10+ be like 4:29
Malenzo
Malenzo Пре 8 дана
How you can't love GrossGore ?
ATHENOS
ATHENOS Пре 8 дана
More Grossy clips = better video
ATHENOS
ATHENOS Пре 8 дана
More Grossy clips = better video
f 12
f 12 Пре 8 дана
Why does it say grossgore and dopa? they're the same person
Chris M
Chris M Пре 8 дана
2:19 spot-on Mickey Mouse impression
Pagnus
Pagnus Пре 8 дана
"oh shit, gago nakita mo?!" synapse
wheelchaired gamer
wheelchaired gamer Пре 8 дана
do u guys really think the play from 1:09 was good or wtf, an actual korean challanger who cant side step a yone's r at 30 ping, then proceeds to do nothing, kill the guy only bcs yone rushed in tower like a silver and he laughs and u think that was a high elo play kekw
NorthWind
NorthWind Пре 8 дана
Anyone who willingly watches Drututt...please learn how to love yourself instead.
JollyJack
JollyJack Пре 8 дана
3:00 song?
AJ Q.
AJ Q. Пре 8 дана
A clip from Ph let's gooo
Josh W.
Josh W. Пре 8 дана
Any way to self-mitigate that rammus damage total to my bank account?
Hamdan AlHashemi
Hamdan AlHashemi Пре 8 дана
2:19 when i have to perform infront of my class
Đắc Đắc Bủ Bủ Lmao
Đắc Đắc Bủ Bủ Lmao Пре 8 дана
You can see clearly the char bug 7:47. I very frustrated everytime i used it.
ThatFlyAlex
ThatFlyAlex Пре 8 дана
5:14 tangina nandito na Tayo mga gago HAHAHAHAHAHAH
Jy
Jy Пре 8 дана
Lowkey jesus is a vayne main. 7:15
Navzy
Navzy Пре 8 дана
when gross gore's tts said 777 qauntengentilion i felt that
Lieusa
Lieusa Пре 8 дана
For fox sake
John Carlo Aquino
John Carlo Aquino Пре 8 дана
5:08 when you see that animal bronze statue on new york
Raul Delgado
Raul Delgado Пре 8 дана
When you eat a taco with salsa in mexico 8:31
TEASER: Hurricane - Loco Loco - Eurovision 2021 Serbia
0:15
RTS Pesma Evrovizije - Zvanični kanal
Приказа 45 хиљ.
Cvija i Edita - Prank (Ami G Show S13) (Skrivena kamera)
8:46
HAX Arrow - Best of LoL Streams #1130
11:51
Synapse
Приказа 171 хиљ.
Trick2g Vs Tower - Best of LoL Streams #1118
13:50
Synapse
Приказа 306 хиљ.
Babus With The Fancy Escape - Best of LoL Streams #1125
12:34
When TFBlade Plays Yuumi ADC Top - LoL Daily Moments Ep 1393
13:16
Wait, That Works?! - Best of LoL Streams #1114
10:39
Synapse
Приказа 343 хиљ.
In Season 11 Amumu Can Fly! #963
18:29
Synapse
Приказа 716 хиљ.
TEASER: Hurricane - Loco Loco - Eurovision 2021 Serbia
0:15
RTS Pesma Evrovizije - Zvanični kanal
Приказа 45 хиљ.
Cvija i Edita - Prank (Ami G Show S13) (Skrivena kamera)
8:46
You LOSE You DONATE
10:07
LazarBeam
Приказа 3,7 мил
Tommy's Final Canon Death on Dream SMP
1:35
TommyVODS
Приказа 1,9 мил
POSTAO SAM NAJBOLJI CROW NA SVIJETU! | Brawl Stars
14:57
Hottest Spongebob Characters Tier List
12:28
penguinz0
Приказа 777 хиљ.
Minecraft Speedrunner VS 4 Hunters GRAND FINALE
39:22
Jacksepticeye Speaks FLUENT Korean and SHOCKS OTHER STREAMERS
23:04
THE FANBASE WAR (Sidemen Among Us)
27:42
MoreSidemen
Приказа 2,5 мил